Torsk och sista inlägget!

Tyvärr blire kort om förlusten emot Jönköping finns inte så mycket att skriva mer en att deras rakade landslags tönt avgjorde med runt 35sek kvar fint framspelad av Kevin. Annars var matchen väldigt jämn och jag fick känslan av att bägge lagen gick för oavgjort fast de var Jönköping som höll i takt pinnen.
Som vanligt fick man inte spela en hel match fast man tycker själv att man gjorde ett riktigt bra jobb, men får själv vara nöjd med att ha spelat 2-0 i matchen men mindre nöjd med att ha missat ett världs läge vid 3-3 men de är väl såhär när man kommer under ifrån..
Vi gör en bra match men tyvärr fick de in något skit skott och vi fick några dumma utvisningar som dom gör mål på.
Men ny match imorrn och vi får verkligen kriga och ge allt för att få 3 nya pinnar för de behövs verkligen nu när Jönköping överraskade och slog Pixbo borta..
Men allt är ju möjligt i denna sport med denna runda boll.

Nu blir det här mitt sista inlägg här på denna blogg och jag vill tacka alla som har läst för den här tiden. Nu kommer jag och några köpingsgrabbar öppna en ny sporthemsida i KAK som kommer heta KAKsport.se, ni är välkomna in där och besöka för att läsa nyheter, reportage och kolla på Webb-TV klipp där jag kanske dyker upp och läsa bloggar. Själv slutar jag inte blogga utan ni kommer att kunna fortsätta läsa vad som händer i mitt liv på min nya blogg som kommer att dyka upp på FredrikAhlberg.kaksport.se


Det var allt så då får jag tacka för mig och hälsa er välkomna in på KAKsport!


Men kan bli att ja återkommer om de skulle bli något fel med tekniken..
Ha en god fortsättning och kom och heja fram oss nu på fredag mot Balrog kl 19:00 samt Måndag mot Dalen kl 19:00.

Mvh/ Fredrik Åhlberg #69


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till vinsten och förnyat kontrakt!

Blir du kvar i VIB eller blir det Köping kanske?

2009-03-10 @ 01:18:14
Postat av: Åhlberg

Tackar så mycket:)

Just nu vet jag ingenting, klubban får ligga på hyllan ett par månader nu sen får vi se vart jag hamnar:)

2009-03-10 @ 02:09:27
Postat av: pappaKlas

Klart du ska göra jaska sällskap. Sen stannar nog jag kvar och gör livet surt för alla småpojkar, värt att komma bara för det ;o)



Grattis förresten...

2009-03-10 @ 16:30:57
Postat av: Åhlberg

Tack klas men ja tror dock att Jaska får va själv i de där laget med er andra:D

2009-03-11 @ 13:25:48
Postat av: Anonym

kommer inte in på din nya sida :(

2009-03-19 @ 18:29:12
Postat av: Åhlberg

Den är tyvärr inte igång ännu.. du kommer kunna läsa här på bloggen när ja sätter igång den:)

2009-03-19 @ 23:33:09
Postat av: Björn Blomgren

http://fredrikahlberg.kaksport.se



Nu ligger sidan uppe. Bara att vi designar om den och du kör igång nu "Zorro" ;)

2009-03-20 @ 00:13:32
URL: http://www.kaksport.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0