Tuuuuuuungt!!!

Orkar inte skriva om dagen, tyvärr blev det torsk med 6-4 efter att ha hämtat upp underläget 5-1 till 5-4 sen gjorde de snöpligt 6-4 och närmare kom det inte.
Efter 1:a perioden så skulle vi ha haft ledningen med 3-1 istället för att dom skulle haft det. Kändes sjukt konstigt och de var vi alla som satt på sidan överrens om. Men vad hjälpte det? Man måste tyvärr sätta lägena när man väl får dom i denna serie för dom kommer inte så ofta.
Men de gäller att vi nu rycker upp oss och vinner 6poängs matchen på lördag mot mullsjö, för den blir otroligt viktig och de hoppas jag att alla inser!

Min egen insats inte så mycket o tala om. Runt 2-3 byten inför sista perioden där ja kommer in med 10min kvar och spelar 2-1 så de får väl va ok så hoppas verkligen att man kan få chansen från start på lördag, då blire att visa att man ska få lira mera. Jag får även göra min första poäng i SSL. En assist till 4-5 målet.
 Men hade hellre skitit i den poängen och speltiden om vi bara hade kunnat vunnit matchen men tyvärr blev de inte så:(

Nu äre bara ta nya tag och hoppas glädjen o taggningen finns till lördagens match där vi verkligen måste vinna!

Jag är inte bitter!

Nu kör vi...

Ha det bra. Nu slogs filmen Offside på så de blir nog att kika på den=)

Mvh/ Fredrik Åhlberg #69

Kommentarer
Postat av: Jesper

Grattis på första point! forsæt nu!

2009-01-30 @ 00:15:32
Postat av: silly

ja e inte sportintresserad så ja fatta ingenting! haha va e de för sport du skriver om xD?

2009-01-30 @ 15:10:43
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0