Storvreta Away!

Kära blogg nu har det gått snart en vecka och man njuter fortfarande över vinsten emot Umeå och man njuter även över livet!
2 träningar är gjorde efter vinsten borta emot Umeå. De har varit en bra vecka med riktigt bra träningar fast träningen idag blev lite sämre och tyvärr är inte ryggen min 100% efter en smäll på träningen igår. Men vafan den lär nog vara läkt till söndag!
Ryktas om massage fredag kväll;) 

Men vinsten emot Umeå satt verkligen fint men nu gäller det för oss alla att ta nya tag inför kommande match emot Storvreta på Söndag med världsstjärnor som Kohonnen, Hannes Öhman, Mattias Samuelsson samt min favorit Joel Kanebjörk=)

Jag tror verkligen på att vi kan åka därifrån med poäng men då gäller det att hela laget gör ett 100% jobb över hela banan!
Glädjande för min egen del så kommer jag att spela ifrån start , med vilka får ni se om ni är där på plats!

Annars så har denna vecka varit seg varför vet jag inte, men mycket tankar som snurrar i hjärnan osv.
Var nere i måndags på mitt gamla lags träning och de var verkligen roligt och hälsa på dom och man blir så grymt glad när man blir bra bemött som ja blev  och folk verkligen bryr sig och frågade en massa osv. Det gör en så glad inombords. Man var verkligen jätte osäker hur spelarna skulle ta övergången men de flesta har nog förstått varför! 
Sen såg man Kungsörs damer göra en riktigt grym vändning i sista perioden när de låg under med 1-3 men vände till 4-3! Grymt starkt..

Imorrn blire även att stå på sidan om i båset och peppa grabbarna till en vinst i derbyt hemma emot Torshälla, de ska bli riktigt roligt och hoppas verkligen Kungsör grabbarna kan ta hem segern och hoppas även att Jaska blir hel till match start!
Killen ska upp 06:00 för att få massage, där har vi då killen med hjärta för klubben!
 "Kära GUD låt Alexander Jaska bli hel och kry till morgondagens match så lovar jag att aldrig ljuga under en hel veckas tid. Amen!"

Annars denna vecka har man sökt lite jobb men tyvärr inget napp hittils men hoppas kunna styra något inom snar framtid för pengar behövs! 

Nej imorrn blire bussen till Köping sen fika på stan där snabbt, hem och byta om sen till bussen som går till Kungsör!
Varför styr man inte körkortet!?

Folk vill man ska uppdatera bloggen men vafan man vet inte riktigt vad man ska skriva.
Just jävlar måste även gratulera Niklas Winroth, Kevin Lundgren, Martin Ojaniemi samt Jimmy Pettersson som kom med i U19 landslaget! Stort grabbar och få representera Sverige!

Sist men inte minst min egna lag kamrat Christian Mattsson som kom med till A-landslaget, de är riktigt stort för den karln har man följt utveckligen på sen man var bra jävla liten!
 Men denna chans var han verkligen värd efter de han visat denna säsong!! De är stort!

Nej nu börjar sängen locka, kan va bra och komma i sängs tidigt nångång liksom..

Jag återkommer nog till helgen med ett inlägg.
Ha en god fortsättning gott folk så ses vi en vacker dag , ni är alla välkomna på Söndag kl 17:00 till Fyrishov Hallen i Uppsala.

Ha det så bra!
Mvh/ Fredrik Åhlberg #69

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hallå Fredrik! Rykterna om din övergång spred sig rätt snabbt ända till Asien=) Vill som så många med all rätt gjort redan, verkligen önska dig lycka till i VIB. Nu var det väldigt länge sen jag träffade dig, Juldagen om jag inte minns fel? men det har ju sina förklaringar...Thailand var en riktig hit=) Hoppas få träffa dig i det heta "derbyt" i Kungsör ikväll, och som det verkar så åker vi in en bil från Köping för att förhoppningsvis se #69 visa vart skåpet ska stå i Uppsala på söndag=)Kör kör kör!!!!

2009-01-23 @ 10:56:13
Postat av: Anonym

Lycka till!

2009-01-24 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0