Laddar inför matchen imorrn emot Pixbo!

Dags för match igen och denna gång emot Pixbo killarna ifrån götet. Känns som en lurig match där jag vet att vi kan åka därifrån med poäng. Kan Umeå så kan Västerås=)
Sista matchen emot Storvreta gick inte alls som vi trodde. De vann matchen rättvist och Mika Kohonen är bara för bra säger jag!
Min egen insats var för gräslig. Men de var svårt och komma in i matchen när vi nu spelade väldigt defensivt och lät de röda bolla gris med oss.
Men de är bara komma igen och hoppas verkligen till denna match att vi är 110% laddade och att alla verkligen ställer upp för varandra fast man lirar eller inte lirar, 3 poäng ska med hem till västerås!

Vad har hänt annars i veckan? hmm, hade lektion med kidsen på ullvi i tisdags morse och meddelade dom att de blir svårt att ha lektion på torsdagar nu när jag tränar onsdag/torsdag i västerås. Blir svårt att åka emellan. Tror grabbarna förstod vad jag menade och de är väl inte bittra så länge de får sovmorgon=D
De har även blivit att besöka några caféer med lite olika människor. De har varit jätte trevligt!

Sen igår tog faktiskt tro de eller ej  jag även tag i saken och ringde Björn och Jimmy angående om Sportplanket "om de nu kommer att heta så" att vi ska göra den grejen seriöst och verkligen styra upp hemsidan samt så kom vi på massa andra ideer. Så om de fortsätter såhär känns de jäkligt bra och de tror jag dom andra inblandade också känner.

Så finns det någon i KAK som har några vettiga ideer hur ni skulle vilja att sporten i Köping skiner upp mera så får ni gärna hojta till=)

Även Lördag blire innebandy match och då blire även min första match på hemma plan i Bombardier Arena. Då kommer Mullsjö på besök och gissa om de är en viktig match!?

Men nu blire snart sängen och ladda upp inför resan imorrn.
Vet ännu inte om vi denna gång har trådlöst internet på bussen men laptopen kommer hänga med så det kan bli en uppdatering på bloggen.

Såg ikväll även 1 sista period mellan Råby BK- Västerås Ungdom i div3. 5-6 efter 2 perioder och Råby var just då allt förutom glada men de skulle visa sig att med 3minuter kvar så sätter de 6-6 igenom sprintern "Pinnen" och avgör sedan när Vibbarna går alldeles för högt upp i banan och den notoriska målskyttet " Tunell" får avgöra. Blev ändå väldigt inponerad av Vibbarna att de streta på så bra som dom gjorde fast de hade så unga kids i laget.  Fortsätt så. Och grattis även till Råby som aldrig gav upp och även vände matchen på det sätt som dom gjorde det.
Div3 serien, så verkar de vara så att Råby BK och Sala Silverstaden kampas om 1a placeringen.

Nej nu tackar jag för mig och önskar er en trevlig fortsättning.
Mvh/ Fredrik Åhlberg #69
Det visar sig!

Kommentarer
Postat av: arne

gjort klart med skolan om tordagarna eller bara med eleverna?????

2009-02-16 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0