De kan inte ha startat bättre!!

Skrev nyss ett långt inlägg men tyvärr försvann det.
Så drar ett kort fattigt nu.
Vi vinner matchen med 3-2 , jag får förtroende från start på 2femmor med Gabbe, Bohlin, Mattsson, Winroth och spelar hela matchen:)
Ju länge matchen gick ju bättre gick det för min egen del och jag är nöjd med min insats. Hela laget ställer upp för varandra och verkligen krigar till sig denna seger!!
Helt sjukt underbart var det och se vilket GO de kan vara i laget.  Nu hoppas jag vi tuggar vidare med en bra tränings vecka ,men väldigt skönt med vila imorgon.

Är helt uppe i varv nu som ni kan förstå och vet inte vad jag ska skriva nu men man har så mycket glädje i kroppen som vill komma ut men de här får räcka.
Men nu ska man sitta i en buss till 03:00 ungefär. haha roligt!

Drömmen gick verkligen i upplevelse och ja fick sluta första matchen som vinnare.
Tack VIB!
Mobilen min är fortfarande ur funktion men hoppas den kan gå igång så småning om.
Mattsson vilken king säger i omklädnings rummet att vi  ska skjuta lågt och de första han gör i 3e är att lägga in den lågt på målisen och de blir då det vinnande målet. Skönt!!!!

Nu blir det en vecka att söka lite jobb och träningar Onsdag,torsdag känns skönt:)
Men nu ska ja njuta över denna seger..

Tyvärr såg jag att mina gamla lag kamrater förlorade fan lider med dom:( men de gäller att tugga vidare för dom så kommer poängen även trilla in.
Ha en god fortsättning nu alla!
Mvh/ Fredrik Åhlberg #69

Kommentarer
Postat av: Micke

Faan, va härligt och starta med en seger. Grattis Män!

2009-01-18 @ 20:07:51
URL: http://www.laget.se/kibfherr
Postat av: Anonym

Grattis!

2009-01-19 @ 00:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0