Bussen har börjat rullat och jag är laddad.

UPPDATERAD!
Sådär kl är nu 08:34 och har suttit på bussen nu en halvtimme och är faktiskt tro de eller ej hyffsat pigg. Fick 4-5 timmar sömn inatt för hade alldeles för mycket tankar på annat. Vissa sjuka tankar men så äre väl när man är lite halv nervös inför detta.  Och de har man väl rätt och vara? Men imorrn kl 16:00 så finns det inge mera en bara kriga och visa vinnar skalle!

Lite skillnad är faktiskt bussen även man hoppade in i idag, Trådlöst internet finns det på den=D ja klagar inte!

Har stjärnan Ramus Enström framför mig, där har ni en kille som om några år lirar i landslaget de garanterar jag.
 Han har suttit igång poker liret nu och ni hittar han på Omaha 2,50-5:- , 7,50-15 på svenska spel, stjärna med pengar!

Längst bak i bussen så har Martin Blomkvist runt 8 platser för sig själv, haha!! Han är nog värd dom platserna.  Men efter att ha skrivit detta så fick han sätta sig snett emot mig för coach ska ha individuella samtal där. Men jag tror han nog trivs lika bra där för han har laptopen med sig:)

Poäng kungen Mattsson hämtas upp i Hudiksvall för han har visst varit där med jobbet och landslags mannen Hofer kommer direkt till hotellet efter att ha vart i Luleå med jobbet.

Det var lite om buss starten. Men de är viktigt med en bra start och de känner jag verkligen att jag fått denna dag.

Uppdatering kommer lite senare under dagen... Detta var lite från starten iaf.  Undrar någon över något annat så är ni välkomna och höra av er!
Ses senare!



Førlåt gott folk før dålig uppdatering men denna gång ær det faktiskt inte mitt fel:(
Skrev tidigare ett långt inlægg men de førsvann helt och hållet och orkade då inte skriva om det.
Men kom fram vid hotellet vid 5 tiden. De blev att sløa mellan 17:00-18:00 sen vare dags før middag. De var Korv med ris som bjøds med en jækla massa grønt!

Annars på kvællen har man bastat med laget i ångbastun samt spelat en jækla massa kort.
Tyværr var inte plump mitt spel men tyckte de gick ok ju længre spelet gick:D

Nu så ære lægg dags snart før de ær uppstigning kl 08:30. Sen efter det blire att vila fram till 12:00 då de ær samling och genomgång och då får man æven veta om man kommer att starta, en viss nervositet børjar komma in i kroppen men en positiv sådan!

Delar annars rum med Gabbe "kapten" samt våran finska materialare=)

Tyværr kan jag inte førklara varfør texten blir på Norska men de har væl varit en norrbagge hær på datorn innan kan jag tænka mig.
Nej nu ær det dags att tagga till, fan va roligt det ska bli imorrn och ænnu roligare blir det om man får åka ifrån Umeå med en vinst=)

Får se om jag hinner skriva något mer imorrn søndag men ska gøra mitt bæsta.
Tack alla ni som ønskat lyckatill och tyværr funkar inte mobilen som den ska heller.

Ha en god fortsættning gott folk!
Mvh/ Fredrik Åhlberg #69   "UMEÅ"




Kommentarer
Postat av: Jesper

Lycke till!

2009-01-17 @ 12:40:37
Postat av: KUNGSÖRS STOLTHET

kommer sakna dig på bussen i morgon

vissa alla att du är en av dom bästa innebandy spelare i sverige:)



lycka till mvh AIK_mange

2009-01-17 @ 16:46:38
Postat av: Anonym

Faan om ni inte vinner nu!

Lycka till.

2009-01-17 @ 20:59:37
Postat av: Åhlberg

Tack gott folk =)Æven jag hoppas vi vinner!

2009-01-17 @ 23:16:34
Postat av: salle

lycka till nu grabben

2009-01-17 @ 23:30:49
Postat av: Czitrom András

Det måste vara " Zorro" Ole Mossin Olesen som trixat med datorn. Jobbar han på Hotellet? - hehe.



Kör så det ryker nu!

2009-01-18 @ 11:00:24
URL: http://andrasczitromfloorball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0