Jag är redo för denna utmaning:)

På söndag kan de hända att man får kliva in på planen de som man drömt om sen när man startade upp innebandyn som 9-10åring, att få kunna göra debut i högsta ligan i Sverige i en grymt viktig match mot Umeå borta. Jag är utagen i truppen men vet ännu inte om jag får spela men självklart håller man alla tummarna till det och på dagens träning så kändes de riktigt bra. Jag vågade spela mitt spel och de är vad jag kommer att fortsätta göra=) Mycket turbulens har de vart i klubben men hoppas alla killarna i laget visar hjärta för klubben och verkligen ger allt för att vi kammar hem 3poäng ifrån Umeå.
De har varit jätte roligt att få träffa gamla lag kamraterna igen, man har blivit bemött på ett  fint sätt och de känns riktigt bra att jag gjorde denna övergång.

Och tack alla ni som stöttat mig med innebandyn i framgångar samt varit vid min sida hela tiden när motgångarna har kommit. Ni har bidragit till att jag nu fått denna chans och tro mig jag kommer att ta den!
Tack alla ni!  

¨Fan vad roligt detta kommer att bli, har sån glädje i kroppen så jag inte riktigt vet vad jag ska ta vägen. Skitsamma om att man får sitta i en buss i en jävla massa timmar men väl där på plats så kommer de kännas kanon och när jag får gå ut på planen för uppvärmningen så vet ni en person som kommer vara taggad till tusen!


Och jag Önskar Kungsör innebandy även lyckatill nu mot Mjölby på borta plan håller alla tummarna att ni fixar 3poäng och tro på er själva så fixar ni det!


Och Kungsör, tyvärr har inte journalister alls koll på vad de skriver i tidningen och krönikan idag är verkligen en av dom sämsta ja läst för de innehöll inte mycket sanning i den! Men vissa tidningar måste försöka ha något och skriva om så äre ibland. Men de är bara o skita i sånt och =)
 
Nej de här får räcka för denna gång. Kan bli en uppdatering under lördagen när vi har internet på buss resan dit. Men vi får se hur de blir med den saken.

Ha nu en god fortsättning och godnatt på er!
Mvh/ Fredrik Åhlberg #69

Kommentarer
Postat av: markus salin

Lycka till nu i helgen!!! bara ut o kö!

2009-01-16 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0