Mycket har hänt.

Jag får be om ursäkt att jag inte varit inne och uppdaterat något, men har verkligen inte varit taggad för att skriva något. Varför? Jo de finns lite olika anledningar faktiskt men mycket handlar om att man vill hitta glädjen till allt och då har man även lusten att skriva här.

Vi i Västerås vann nu hemma senast mot Mullsjö, en väldigt viktig seger nu när vi ligger i botten träsket.
En annan fick tyvärr se hela matchen ifrån bänken. Det var väldigt ovanligt nu när man haft speltid i varje match hela denna säsong. Men grabbarna som fick chansen gjorde det bra ifrån sig och det fanns nog inget läge att plocka in mig.
Men självklart ville man spela nu när man gjorde comeback hemma i Västerås igen och man hade många vänner som tog sig ner till hallen och man hade hoppas efter inhoppet man gjorde mot Pixbo att det skulle kunna bli speltid men nu blev de inte så och de är bara bita ihop.

Nu väntas träning ikväll i Västerås och ska snart packa ner innebandy sakerna i väskan och bege mig mot bussen.

Annars såg jag i helgen även mitt gamla lag prestera en kanon match emot serie ledarna Sävsjö i Div2. De var riktigt roligt och se att grabbarna prestera en sån bra innebandy fortsätt på den tråden!

Nej detta får räcka de blir nog ett längre inlägg i slutet av veckan eller kanske i helgen. De visar sig!

Ha en god fortsättning.
Mvh/ Fredrik Åhlberg#69

Kommentarer
Postat av: emma

haha svar på de du skrev i min blogg om din bror ;) haha han är faktiskt duktig på att prata om saker men igår va han cool ;) haha. Men ni är ju brorsor då måste han ju vara svår hela tiden. Ha en bra dag :)

2009-02-13 @ 08:19:00
URL: http://emmakjornings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0