Vad less man blir....

Ena dagen kommer man hem på kvällen och verkligen känner att allt är toppen och man mår kanon sen dagen efter så kan de vara totalt tvärtom och så äre för tillfället...
Jobbet kändes skit bra idag annars, hade hur mycket som helst och göra men jag och den andra arbetaren klara det lysande tyckte jag=)

Sen träningen ikväll vill ja knappt kommentera tyvärr men några rader blir det och kom ihåg att detta är bara vad ja själv känner.
Vi säger innan träningen att vi ska börja smälla på o köra lite hårdare på träningarna men va händer?
Jo vi spelar lite tuffare men stannar upp spelet och ger den andra frislag, och ja förstår bara inte..
Varje träning så får man ge o ta och de blir ju bara roligare om de blir lite små fult spel för då är man ändå beredd när de sker på riktiga matchen..  Men de kan de vara så att grabbarna är för mycket vänner med varann och verkligen inte vill ge kompisen en lite tryckare för att riskera att han blir skadad?
Men de kanske är jag som måste fatta att de är såhär säsongen kommer att se ut och man kanske inte ska säga va man tycker fast ja vet att de är många andra som håller med, ja ska nog tänka om och tänka att de är roligt o träffa boysen istället och snacka en massa roligheter och sen hur träningen blir så får de nog se ut som de gör.
Det verkar ha sett ut såhär fast värre för grabbarna förra säsongen om vad man har hört så man får då se det positivt att de ändå har blivit bättre och sluta ha så höga förväntningar på laget.

Annars så har innebandyn startat otroligt bra för mig och ja känner glädje i spelet samt med de andra i laget, och med innebandyn och är oftast skit taggad för att komma till träningen. fast bara några veckor innan säsongen skulle starta inte visste om jag skulle varva ner eller spela på en hyffsad nivå. Jag tror själv inte att jag har varit en bättre innebandy spelare en vad jag är för tilfället och de känns skönt att även få förtroende av tränaren och de är nog därför jag har presterat hittils. 
Men varför känner man att va man gör och säger så blire bara kritik fast ja endast vill de positiva med saker och ting. Vill verkligen det för lagets bästa!
Men de är väl nu man ska bita i det sura äpplet och bara komma igen.


Hoppas operationen gick bra idag, tyvärr har jag inte fått hårt hört något alls ifrån dig men håller iaf tummarna att de gått bra!!

Imorrn blire att jobba som vanligt sen åka in till hallsta och se derbyt mellan Norrby och Malmaberg,
Kan Aho och eklund hänga ett par strutar eller fortsätter lillebror mins kedja producera? de får vi svar på imorrn kväll vid 9.

Tack för mig o ha en fortsatt trevlig kväll.
/Fredrik Åhlberg #69

Kommentarer
Postat av: wurre

bloggar lite om er motståndare i helgen. www.metrobloggen.se/wurreinnebandy om nån e intresserad...

2008-10-17 @ 08:18:19
Postat av: knodd

Synd att du inte lirar i samma serie som brorsan din. Hade det inte vart roligt att fär möta honom i en fight. lycka till i helgen.

2008-10-17 @ 16:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0