Undetbart!

Vinst idag mot Mjölby med 11-7, Sjuk match med väldigt dålig domarinsats men tycker de jämnade ut sig tills slut. 
Men viktigtaste idag var 3poäng och vi genom förde matchen helt ok. Nu är jag glad och jag ska fira segern hemma hos mike ikväll och fira salles födelsedag:) Kan bli en otroligt bra kväll med segern i tankarna..
Idag jobbade vi som ett lag och vi offrade oss när de väl behövdes!
Bra krig grabbar nu kör vi vidare på de här. Men publiken måste gilla att se Kungsör iaf, fan vilka mål rika fighter vi bjuder på helt sjukt!

Men ha en fortsatt trevlig kväll nu allt folk,  jag pallar inte att skriva mera för nu ska ja äta en god varm pizza och sen ha en kanon kväll.

Tack för mig och de kommer mera om matchen vid ett senare tillfälle.

Ha de bra.

/Fredrik Åhlberg#69

Kommentarer
Postat av: wurre

grattis till segern i lördags och lycka till i fortsättningen.

2008-10-20 @ 07:37:43
URL: http://www.metrobloggen.se/wurreinnebandy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0