Nyhet: Sportplanket i Köping!

 Har även idag jobbat nere på fiket men idag var en relativt lugn dag med ganska få besök men ändå så kom ja därifrån en halvtimme senare mycket för att vi snart ska ha möte om hur kommunikationen mellan arbetarna ska bli bättre på företaget osv. Jag är ju rätt ny så för mig blire nog att sitta o lyssna och bara ta in men de kan nog bli trevligt.  Annars ikväll var jag nere och såg Köpings herrar träna. Sjukt och se ett lag med så mycket människor. 3målvakter 4backpar och 6kedjor. De skulle vara något för oss i Kungsör innebandy som får vara glad om vi är 3kedjor på träningarna. Men så orättvist de kan bli ibland=D  Men imorrn ska jag iaf vara hel taggad till och göra en bra träning och hoppas även folk kommer att närvara för då blire roligare för oss alla!



Sen till den stora nyheten, Köping har nu fått några killar som tagit intiativ till att ha ett program ute på nätet om olika sport händelser här i KAK. Glädjer mig för grabbarna att det lyckades få igång projektet. Lyssnade för en stund sen på första web sändningen och första programmet var om Fotbollen här i KAK  och mycket om Köpings FF framgång i div3 som nu gör att de spelar i Div2 nästa år.Hoppas även som Tony sa i programmet att sammarbetet mellan Västerås SK och Köping FF fortsätter för de glädjer mig och kunna få se några talanger i Vsk här i Köping nästa år.
Missat sändningen eller vill du se den igen så ger jag dig länken här :  http://www.sportplanket.user.se/


Veckans roligaste annars lär va denna sjuka snubbe:   www.youtube.com/watch?v=tnfEx7yg1v0

Jag tackar för mig/
Fredrik Åhlberg #69

Kommentarer
Postat av: Björn

Skön blogg du har Åhlberg ;) Kul att du gillade programmet. Jag kan lova att vi kommer snacka innebandy senare i höst/vinter.

2008-10-15 @ 12:42:31
URL: http://www.sportplanket.user.se
Postat av: ;)

Hallå bloggarn! Fan nu kan man hålla koll på dig fast du bor så långt bort! :D

2008-10-15 @ 18:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0