Finns inget o klaga på!

Hej mina läsare=)  Sitter nu och ser Champions League och vad har hänt med klubbarnas försvar, De bara ramlar in mål. Ålborg har släppt in 6hittils och matchen är inte ens slut. Vad gör dom här egentligen kan man fråga sig?

Annars var jag nere och tittade på Köpings herrar träna men kom dit lite tidigare innan träningen för hade ändå inget och göra nu efter jobbet. Folket i Köping Innebandy var väldigt förvånade över att de inte fick sätta sig på läktaren som vanligt för att Bobollarna ville ha stängd träning men självklart måste man förstå det. Ni möter dom i ett hett derby på lördag vafan:D Tror på en mycket spännande match med fult spel:P

Och Warberg-Aik spelade oavgjort igår. Det var visst en riktigt bra match tyvärr missade jag ju den för har inta kanalen hemma. Kan vara dags och beställa den om man ska få se den bästa innebandyn! Men strongt av Warberg att få oavgjort när de hade sina 3-4 stjärnor borta!  Jag måste även få önska min ponke Jimmy Pettersson lyckatill mot Västerås innebandy på fredag. Han spelar ju nuförtiden i Mullsjö och de ja sett och hört har han gjort de grymt ifrån sig. Fortsätt på den stilen men tyvärr så håller jag ändå på Vibarna i matchen men ser gärna att du gör en bra match för de.

Annars idag jobbade man på fiket och efter jobbet tog ja en fika med Bärsinge Pontus, trevligt samtal han skulle precis efter de iväg och träffa hockey kvinnan i Eskiltuna, Minns inte va hon hette mende är iaf hon som spelar med killarna och är världens bästa kvinnliga hockey spelare:D
Sen träffa ja även sjuklingen linda, Det var jätte trevligt men de blev inte så mycke sagt för hon har typ halsfluss=(   Krya på dig!  

Träning imorrn och hoppas verkligen ja kan köra fullt ut för de behöver jag inför matchen på fredag. Känns osäkert för revbenet är fortfarande svullet men får hoppas de blir bättre under nattens sömn.

Och imorrn försvinner även datorn min så osäkert när nästa blogg inlägg blir, ringde idag på en dator på blocket så får se om de kan bli den man kommer att köpa. De får framtiden visa sig!

Men nu tackar jag för mig mer en och önskar alla innebandy älskare, unga som gamla att fortsätta träna och göra de bästa av situationen i motgång samt framgång. De kommer ni gå långt på isåfall=)

/Fredrik Åhlberg #69




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0