Lögner, lögner o åter lögner!

Det är vad mitt liv består av just nu, Dom man verkligen trodde man kunde lita på sviker en totalt istället:(
Nej men jag kan aldrig bli ledsen eller sårad han kan man säga och göra va som helst emot, är det så vissa känner?
Men när jag gör de minsta lilla saken så blire upphöjt till 1000 varför fungerar världen så?
för mig spelar det absolut ingen roll om de är en nära vän, vän , flickvän,  ett ex ,en familje medlem eller vem den nu är som gör detta emot mig.. Även jag kan bli ledsen! Respekt?
Fast man är en människa som alltid försöker sprida glädje och vara positiv så är det just nu väldigt tomt inombords och absolut ingen glädje alls.. 
Så gott folk ni som märkt att jag inte är mig själv för tillfället kanske nu förstår varför,  för man mår inte alls bra. Man vill tyvärr bara försvinna bort långt härifrån till ett ingemans land.
Men även för mig är det  väl dags och börja inse att man inte kan lita på någon person längre.

Men något positivt just nu är väl att innebandyn går framåt och att jag trivs på jobbet med mina arbets kollegor..

Tack för mig
Mvh Fredrik Åhlberg #69

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vissa männsikor är inte ens värda att lägga ner negativ energi på. Använd den istället på planen och gör det till något jäkla bra!

2008-11-28 @ 22:02:44
Postat av: Czitrom András

Håller med föregående, visserligen av någon komstig anledning Anonyme, skrivare.

Lycka till idag mannen.

2008-11-29 @ 13:16:17
URL: http://andrasczitromfloorball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0