Hej mina favoriter:)

Får be om ursäkt att de inte kommit något inlägg på senaste tiden men vad ska man göra när man inte haft en dator till hands?
Men vet ni vad var o köpte en idag på Media market faktiskt:) Jävla bra köp ja gjorde=)
Så ni kan räkna med lite bättre uppdateringar nu faktiskt.
Innebandyn? Hmm ja en dag ska ja väl ta orken o förklara vad som hänt med vårat gäng Kungsör Ibk, Men nu fick vi en spel ledig helg och de kom precis när vi behövde den. Så nästa vecka äre bara göra grymma träningar och komma igen till matchen. Men nu ska jag ha en trevlig kväll och tackar gott för mig. Ha en god fortsättning!
Mvh/
Fredrik Åhlberg#69

Kommentarer
Postat av: markus

då får ja ha min data för mig själv nu ett tag då haha :)

2008-11-02 @ 21:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0