Äntligen en Vinst med innebandyn, Poker sugen,bra bonus?

Hej gott folk. Nu var det dags igen för ett litet inlägg. Det var som sagt ett tag sen och mycket har ju faktiskt hänt.
Men gör en kort sammanfattning,
Innebandyn har ju nu gått i en stor svacka för laget samt för min egen del på slutet men i helgen så kom äntligen vinsten.
Vi vann mot Östra ifrån Jönköping med 8-6 efter att haft ledning med 7-2 men tyvärr blev de som de alltid blir att man slappnar av och släpper in motståndarna.
Men viktigaste var att få 3 poäng och de var vi värda! Och extra skönt var  det för min egen del att man hittade nätet igen efter de gått trögt 2-3 matcher, 3gånger fick man se bollen hamna i boorta målet. Vi visade hjärta för varandra denna match och hela laget ställde upp för varandra och krigade denna match till slut signalen gick. Vilken stämning vilken glädje! Kan de fortsättta såhär på lördag igen?
Båda 5orna gjordeett riktigt bra jobb,
extra kul från matchen var att se att Barken fick hänga sin första kasse denna säsong för Kungsör, Lossnar det nu för den hård skjutande pojken?
Nej nu Kungsör får våran svacka vara över för våran del och nu visar vi Axberg på lördag att vi kan prestera 2matcher i rad på ett positivt sätt=) Och grabbarna som satt på sidan om denna match ni var Guld värda!
Och jag måste även nämna publikens vrål som fick oss att tagga till där efter timeouten vid 7-6 och även göra 8-6.
Nästa gång ha de där vrålet hela matchen;)
 Vem kan glömma publiken i Färjestaden säsongen jag spelade med Vib och vi kvalade upp till eliten? Tro mig de gick inte ens och snacka med sina egna lag kamrater från 00:01 i första perioden till 20:00 i sista perioden förutom i pauserna. Det var ett jäkla bra drag på läktarn! Och då hade dom heller ingen mindre en stor stjärnan Kim Nilsson på planen.

Kopierat från Jaskas/Normans blogg och jag instämmer verkligen, Med lite distans till lördagens innebandymatch så är det en av de viktigare segrar vi tagit. Jag vill inte ens tänka på hur moralen i laget hade varit på träningen ikväll om vi hade förlorat. Nu har vi fått lite att jobba med. Bara sju poäng upp till kvalplats uppåt och massor med poäng att spela om.
Om vi kan börja spela som vi gjorde i lördags där alla verkligen spelade för varandra, där alla var nöjda med att ha utfört sin roll även om den innebär att inte kliva över mittzon på hela matchen och där alla verkligen gnuggar och gnuggar i egen zon, så tror jag att vi kan vinna resten av matcherna fram till jul och då blir det riktigt roligt!

Och jag håller fullständigt med honom om dettas inlägg! Nu äre bara köra vidare och vinna resten av matcherna innan uppehållet så blire riktigt roligt:) 

Resten av kvällen så blev det lag fest med herrarna samt damerna och det funkade väl , tyckte det var en helt ok stämning denna gång=)

Annars jobbar man som vanligt på fiket Waynes Coffée och där trivs man helt underbart=) Fått ett nytt schema och de innebär att jag kommer att vara ledig på Tisdagar men få mera timmar resten av veckan så de är kanoners!

Var och tittade på Västerås Innebandy i Söndags och vilken match dom gör, i Warberg handlade verkligen allt om första kedjan och varje gång Vibarna gjorde 1mål så vare som första linen tog i lite extra och satt dit en kasse. Men otroligt skoj vare ändå och se att Vibarna kunde stå emot och göra en sån bra match.
Och visst blir man lite sugen på att stå där på planen och möta ett av världens bästa lag? Man kan ju fråga sig, kommer det att hända någongång? med Västerås IB, Kungsörs IBK eller vad kan de bli för lag?
Men man håller nog tummarna att man nångång under sin karriär kommer att spela för ett lag i SSL.

Livet annars då? Njaa de leker väl inte direkt, hinner väl inte med så mycket mera en att jobba och träna men man ska väl inte klaga, de finns säkert många andra  som har de bra mycket värre!
Tråkigt bara att livet kan vara så upp och ner , men de är väl meningen med livet!?
Men snälla sluta vilja se mig ledsen vissa personer!

Love is painful, that's true!
But not to love is painful to!
But still there is a greater pain
- to Love and not be loved again


POKER NYHET!?
Sugen på och komma igång och spela poker eller spelar du redan men vill byta sida för tröttnat på den gamla så har jag ett väldigt hett tips till dig, EMPIRE POKER!
Du kommer även få en bonus kod av mig som gäller om du sätter in över 25$

http://www.empirepoker.com/index.htm?wm=3111147

Bonuskod: SMSPOKER8

Så vad väntar du på? Sätt igång och spela och gör sidan ett försök, Rykten sägs att de är mycket fiskare så ta med er betet och spela sedan av dom pengarna=)
Några frågor hör då bara av er.
Bra sida med bra bonus.   EJ PARTY POKER!!



Nej nu var jag klar för denna gång. Hoppas ni mår bra där ute!
Ha en god fortsättning!
Mvh Fredrik Åhlberg #69


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Kul att se att du är igång igen! Ge fan i dina speltips bara jag förlorar pengar. :)

2008-11-18 @ 20:11:10
URL: http://www.sportplanket.user.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0