Skol innebandyn börjar närma sig.

Hela dagen har man suttit och klurat på vilka spelare man ska ha med nu på Torsdag för skol sm för killarna och även för tjejerna nu på Fredag. Har fått chansen att coacha hem en vinst åt dom och hoppas dom är lika taggade att vinna som en annan:) Att stå på torsdag i Västerås och coacha grabbarna mot min egen förra coach Stefan Hedlund blir en trevlig fight där jag hoppas att jag går vinnande=D och sen på  fredag bär det av till örebro.
Tyvärr så får lagen ingen chans att träna ihop sig med varandra men tror nog att de blir bra ändå tills slut.

Annars har dagen varit lugn. Jobbade 11-17 en väldigt skön dag när de inte fanns något direkt att göra. 
Sen ikväll såg man Täby vinna mot Aik rättvist må ja säga fast Aik ledde med 3-0. Men de visar ett jäkla go i laget och med en tränare som påstår att de sjung i pausen inför 3e så gåre ju inte och torska matcher=D Skön humor!
Nu sitter man spänt och ser Liverpool-Westham, blire kryss inkasserar man 505kr

Annars så får jag tacka legenden Andraz Cztrom för att han gillar de han ser på innebandy planen, har fått mycket positivt ifrån honom denna säsong men även fått tagit konstruktiv kritik som jag självklart tar åt mig av=) Hans blogg går att läsa genom att klicka på hans länk här nere till vänster. 
Nej 7min kvar av matchen nu kan de bli 0-0, Snälla!!

Tack för mig och ha en god fortsättning.
Mvh/ Fredrik Åhlberg #69

Kommentarer
Postat av: András Czitrom

Hallå Fredrik,



Jag har inget Zäta ( som i Zorro ) i mitt namn.

- Dessutom saknar jag ett i, i mitt efternamn:)



Må gott!

Hälsningar:

- András Czitrom

2008-12-03 @ 12:42:07
URL: http://andrasczitromfloorball.blogg.se/
Postat av: Boris

Tja! Bra blogg det här! Har en seriös fråga till dig. Är du intresserad av att åka till Norge ett par månader för spel i Elitserien där? Handlar om ett par månader bara om du inte vill längre såklart. Behöver en målskytt av din kaliber! Mvh Boris. Mail: [email protected]

2008-12-09 @ 10:19:02
URL: http://boris20.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0