Sista inlägget innan nytt år..

Gott folk, Har julen varit bra??
Min har varit kanon och är verkligen nöjd med den. De enda som saknades som har varit givet dom sista åren är nog att gå till kyrkan vid 00:00 men de blev de inte detta år och att träffa några av grabbarna ifrån Västerås.
Men de här året var man faktiskt Jultomte på julafton åt en familj och riktigt roligt var det och tidigare på dagen så blev det go mat o dricka med familjen och vi hade väl några roliga diskussioner också=D

Nu tro de eller ej så sitter man i Gävle hemma hos en gammal vän Thojan som man lärde känna väldigt bra under tiden man bodde här. Han spelar  dock innebandy i IBK Runsten och man har även hunnit med och tränat 2 roliga träningar med deras lag och träffat några gamla lag kamrater som börjat spela för dom, väldigt trevligt var det=)

Annars har de varit mest promenader o luncher nere på City och ikväll blev det käk och snooker på interpool med Thomas o Kimpa. Skräll vann första rundan men kom 3a den andra men kanske en grej man skulle satsa på "eller inte" 
Men otroligt skönt har de varit och kommit ifrån sitt hem och göra lite andra saker samt träffa lite andra vänner de kan behövas ibland.
Det blir även och fira in det nya året hos Thomas och den fina drickan öppnas tidigt, grabbarna var även tvungna och köpa en raket låda som var döpt efter namnet Zorro. Man kan inte mer en skratta åt dumheterna:D

Man hoppas komma hem på torsdag för på fredag smäller det då ska vi i Kungsörs Innebandy snöra på oss skridskorna och spela hockey match mellan damerna och herrarna men förmodligen blir det blandade lag för annars har väl inte damerna så stor chans kan jag tänka mig;) Men roligt kommer det absolut att bli med en jäkla massa fall på isen!

Och sen vill jag även berätta om rykterna som går om vart jag ska spela efter julen eller vart jag inte ska spela osv.
Norge fick jag ett väldigt intressant erbjudande av men som jag tackade nej till pågrund av att jag inte ville dra dit pågrund av många olika skäl. Men de som lockade där var de här med jobb samt gratis lägenhet för har ju tyvärr inget jobb för tillfället nu eftersom ja blev av med det ja hade på Waynes Coffée när de bytte ägare.
Väldigt tråkigt för jag trivdes oerhört bra där och de vet dom flesta som var där och hälsade på:)

Västerås IB: Nej har inte hört något ifrån dom. De har en spelar trupp som dom tror på och jag önskar dom all lycka till:)

Så nu vet ni som undrar, Kungsörs IBK är laget=)

Nej nu blir det att se Bäckströms Washington i Nhl.

Grattis även till mitt lag Kungsör när ni spöa Forsby grabbarna med 6-1, hörde att ni inte gjorde mer en ni skulle men jäkligt positivt ändå att bara släppa in en kasse... Nu fortsätter vi på dom linjerna när serien börjar igen!

Ha en god fortsättning nu alla och hoppas ni alla har haft en jättebra jul och även att ni får ett Gott nytt år på er!

Mvh/ Fredrik Åhlberg #69




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0